اشتراک گذاری

اچ پی و نخستین لپ تاپ چرمی دنیا

نخستین لپ تاپ چرمی دنیا توسط کمپانی اچ پی معرفی شد. سازندگان این محصول که Spectre Folio اسپکتر فولیو نام دارد قول داده‌اند که کاربران آن تجربه‌ای منحصر به فرد را داشته باشند و از کار با آن لذت ببرند. لپ تاپ اسپکتر فولیو اپ پی نخستین لپ تاپی است که دارای پوششی از جنس چرم خالص است. البته ارائه لپ تاپی با چنین ویژگی از سوی کمپانی اچ پی، ظاهرا به دلیل این مسئله بوده است که محصولات این شرکت علی‌رغم برخورداری از عنوان برترین های جهان، به دلیل ظاهر ناخوشایندشان، چندان مورد استقبال قرار نمی‌گرفته اند.

لپ تاپ های ساخته شده توسط این کمپانی (برخلاف برخی از شرکت‌های رقیب) به‌دلیل داشتن بدنه‌ی آلومینیومی یا وزن بسیار کم، چندان موردتوجه قرار نمی‌گیرند. ظاهرا اچ‌پی به‌خوبی از این موضوع آگاه شده است و با ارائه نخستین لپ تاپ چرمی دنیا در صدد تلافی این موضوع برآمده است.

نخستین لپ تاپ چرمی دنیا

ویژگی های اسپکتر فولیو، نخستین لپ تاپ چرمی دنیا

نخستین لپ تاپ چرمی دنیا، اسپکتر فولیو لپ‌تاپی رده‌بالا است که در دسته‌ی لپ‌تاپ‌های قابل‌تبدیل جای می‌گیرد. این بدان معناست که این دستگاه قابلیت تبدیل شدن به تبلت را دارد. بنابراین شما می‌توانید نمایشگر این محصول را به‌سمت جلو بکشید تا به‌صورت کامل روی صفحه‌کلید قرار بگیرد و برای شما بدل به یک تبلت تمام‌عیار گردد. این لپ‌تاپ مبتنی بر ویندوز ۱۰ است و قرار است در سه‌مدل جداگانه و با نمایشگر ۱۳.۳ اینچ لمسی روانه‌ی بازارهای جهانی گردد.

نخستین لپ تاپ چرمی دنیا در کنار این‌ها، به پردازنده‌ی Amber Lake-Y جدید اینتل (نسل هشتم) نیز تجهیز شده است؛ نکته‌ی جالب توجه این است که اچ‌پی می‌گوید توانسته با همکاری Intel، کوچک‌ترین مادربرد دنیا را برای این‌ لپ‌تاپ بسازد. نخستین لپ تاپ چرمی کمپانی اچ پی یعنی اسپکتر فولیو دارای دو درگاه تاندربولت ۳ و یک درگاه USB 3.1 Type-C است و در کنار این‌ها، از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز بهره می‌برد. اسپکتر فولیو در کنار این موارد به یک قلم لمسی نیز مجهز شده است.

قیمت و زمان عرضه اسپکتر فولیو، نخستین لپ تاپ چرمی دنیا

کمپانی اچ پی عنوان کرده که در نخستین لپ تاپ چرمی دنیا از چرم اصلِ دباغی‌شده با کروم استفاده کرده است و بر آن است تا این محصول را در دو رنگ قهوه‌ایِ گرم و بوردو (شرابی تیره) عرضه کند. مدیر محصولات این کمپانی عنوان کرده که دلیل استفاده‌ی این شرکت از چرم در لپ‌تاپ جدیدش، «دوام بالا، منتقل‌کردن حس خوب به‌ کاربر و کیفیت بالای آن» بوده است. این مدل از لپ تاپ اچ پی فن ندارد و عنوان شده که میزان نگهداری شارژ آن بسیار بالاست. بر اساس اعلام شرکت اچ پی، این لپ تاپ تا 19 ساعت شارژدهی دارد.

اچ پی Spectre Folio از سیم کارت نانو و eSIM پشتیبانی می کند و دارای شبکه ارتباطی 4G LTE است. نخستین لپ تاپ چرمی دنیا، اچ‌پی اسپکتر فولیو برای پیش‌‌خرید در دسترس است و عرضه‌ی رسمی آن از اواخر اکتبر آغاز خواهد شد. قیمت پایه‌ی مدلی از این دستگاه که به پردازنده‌ی Core i5 اینتل (با فرکانس پایه‌ی ۱.۳ گیگاهرتز) تجهیز شده، ۱٬۳۰۰ دلار و مدل Core i7 (با فرکانس پایه‌ی ۱.۵ گیگاهرتز) که از LTE هم پشتیبانی می‌کند، دارای قیمت پایه‌ی ۱٬۵۰۰ دلار است.

نمایندگی مجاز اچ پی

نمایندگی مجاز اچ پی ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس محصولات شرکتی است که با سال‌ها تجربه در امر تولید، محصولات مصرفی متنوعی را برای استفاده‌ مصرف‌کنندگان نهایی چاپگرها، سرورها، رایانه های قابل حمل، پلاتر، دسکتاپ، اسمارت فون ها، تبلت و نرم افزارهای مدیریت شبکه به بازار عرضه کرده است. نمایندگی مجاز اچ پی با ایجاد فضایی مملو از تجهیزات پیشرفته و تخصصی درصدد ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه فروش و خدمات پس از آن به کاربران محصولات نمایندگی مجاز اچ پی است.

نمایندگی اچ پی در ایران به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و مهندسان متبحر، توانسته است اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب نماید، از همین‌رو سال‌هاست که نام محصولات اچ پی با نمایندگی مجاز اچ پی در ایران گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌ ها، نخستین انتخابشان جهت تعمیر، نمایندگی تعمیرات اچ پی در ایران بوده است.