اشتراک گذاری

هارد درایو هلیومی Midline اچ پی

هارد درایو هلیومی Midline اچ پی یکی از هارد درایوهای هلیومی اچ پی است که هنوز زمان زیادی از تولّد آن نمی گذرد. هارد درایوهای هلیومی اچ پی از محصولات خاص اچ پی هستند که امنیت و ظرفیت فوق‌العاده بالایی دارند و برای مصارف خاص مورد استفاده قرار می گیرند. Midline12 ترابایتی است و علاوه بر صرفه اقتصادی، بیشترین ظرفیت سخت‌افزاری را با قابلیت اطمینان فراهم می‌کند.

بررسی هارد درایو هلیومی Midline اچ پی

اگر برای سرورهای خود و تامین نیازهای حجم ذخیره‌سازی رو به رشدتان به هارد درایوهای قابل اطمینان، مقرون ‌به ‌صرفه و ظرفیت بالا نیاز دارید، هارد درایو هلیومی Midline اچ پی با بالاترین ظرفیت، کارایی و قابلیت اطمینان برای اپلیکیشن‌های دیتاسنترها در اختیارتان است. این هارد حجم زیادی از اطلاعات را ذخیره می‌کنند. هارد درایوهای هلیومی اچ پی از سخت افزار هایی هستند که در پلت‌فرم‌های سرور HPE بیشترین کارایی را دارند. این هارد ها زمینه ای را فراهم می کنند که سرورها بیشترین بازدهی و کارایی را داشته باشند. تکنسین های مرکز تعمیر هارد اچ پی می گویند که همه سخت‌افزارهای HPE فرایند کنترل کیفیت دقیقی را سپری می‌کنند در نتیجه برای استفاده در محیط سروری تایید می ‌شوند.

هارد درایو هلیومی Midline اچ پی

کارایی هارد درایو هلیومی Midline اچ پی

هارد درایو هلیومی Midline اچ پی برای محتوای های دیجیتالی که در حال رشد هستند، ذخیره‌سازی در حجم بالا و محیط‍‌های زیرساخت وب و کلودها کارایی بسیار بالایی دارند. در این زمینه، محصولات متنوعی از راهکارهای بهینه شده ارائه شده که شامل 12 ترابایت فضای ذخیره‌سازی در یک دستگاه منفرد است.

سنسورهای ارتعاشی چرخشی، حرکات چرخشی را به گونه‌ای بهینه کرده‌اند که قابلیت اطمینان در سطح انترپرایز، هارد درایو هلیومی Midline اچ پی را فراهم می کند. این درایوها که هم به صورت 2.5 اینچی(SFF) و هم 3.5 اینچی(LFF) موجود هستند، طیف گسترده‌ای از ظرفیت‌ها را فراهم می‌کنند.

دیگر قابلیت های هارد درایو هلیومی Midline اچ پی

تکنسین های مرکز تعمیر هارد اچ پی می گویند با استفاده از HPE Digitally Signed Firmware، می‌توانید از دسترسی غیر مجاز به اطلاعات خود جلوگیری کنید. HPE DS در هاردهای جدید، این امنیت و اطمینان را فراهم می‌کند که فریمور درایو از منبع مورد اعتماد و مطمئنی استفاده کند و محافظ در مقابل حملات مخرب باشد.

به گفته تکنسین های مرکز تعمیرات هارد اچ پی وجود گاز هلیوم در هارد درایو هلیومی Midline اچ پی باعث می‌شود که درایوها ظرفیت بالایی را فراهم ‌کنند، بی‌صداتر و خنک‌تر کار کنند و برق کمتری نیز مصرف کنند. هاردهای هلیومی با مصرف برق کمتر، حرارت کمتری تولید می‌کنند و سریع ترند. این یکی از ویژگی های بسیار قابل توجه اینگونه از هارد ها است.

ویژگی‌های استاندارد هارد درایوهای HPE

تکنسین های مرکز تعمیر هارد اچ پی تایید می کنند که هارد درایوهای HPE با هدف ارائه بهترین کارایی در سرورهای HPE، توسعه یافته‌اند و تحت پروسه سخت‌گیرانه‌ای، ناسازگاری آنها با فریمور و سیستم‌ عامل نیز برطرف شده است. HPE Drive Firmware در سرورهای پرولیانت ایستاده و رک‌مونت، خانواده‌ Apollo، پلت‌فرم‌های Blade و Synergy طوری طراحی شده‌ که هم کارایی و هم سازگاری را به حداکثر برساند.

اگر بر اساس فعالیتی که انجام می دهید لازم است که از هارد درایوهای انترپرایزی استفاده کنید، باید حتما این هارد ها کارایی مناسبی داشته باشند و حتما پروسه کنترل کیفیت اچ پی را گذرانده باشند و برچسب best-in-class را داشته باشند. هارد درایو هلیومی Midline اچ پی از پروسه کنترل کیفیت مشابهی بهره می‌برند که کارایی و اطمینان مورد نیاز را در حجم‌های کاری کم (کمتر از 40% I/O) فراهم می‌کنند.

نمایندگی اچ پی در تهران

نمایندگی اچ پی در تهران درگاهی معتبر و جامع است. همان طور که می دانید کمپانی اچ پی یک شرکت موفق در تولید لوازماتی نظیر لپ تاپ، تلبت، فبلت، دستگاه کپی، دستگاه پرینت، مانتیور، هارد، آل این وان، اسکنر، پروژکتور و desktop است. نمایندگی اچ پی در تهران که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، تمام تلاش خود را می کند تا رضایت کاربران را در هر سطحی به دست آورد. امکانات و خدمات مختلفی در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات اچ پی وجود دارد. در نمایندگی اچ پی در تهران تمامی سرویس ها و خدمات همراه با ارائه ضمانت نامه های کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.