اشتراک گذاری

تعمیرات آل این وان اچ پی

جهت تعمیر آل این وان اچ پی در بالاترین سطح تخصصی، می توانید از همکاران ما در نمایندگی hp مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید. مجرب ترین مهندسین آی تی در این مرکز حضور دارند تا انواع مدل های کامپیوتر چند کاره را با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن، عیب یابی کرده و ترمیم نمایند.

تکنسین ها بخش های مختلف دستگاه را به خوبی بررسی و عیب یابی کرده و سپس، اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز برای رفع ایرادات آن را انجام می دهند. بنابراین تمامی ایرادات دستگاه شناسایی شده و به شکل حرفه ای، برطرف می گردند. برای آشنایی با جزئیات بیشتری در مورد نحوه تعمیر آل این وان اچ پی ادامه مطلب را دنبال کنید.

تعمیر آل این وان اچ پی

تعمیر آل این وان اچ پی در محل

شما می توانید ضمن دریافت خدمات تعمیر آل این وان اچ پی در محل، راحت تر و سریع تر، مشکلات سیستم خود را برطرف کنید. بدین منظور کافی است درخواست خود را در وب سایت نمایندگی اچ پی ثبت کرده و مشخصات و اطلاعات مورد نیاز را ارائه دهید. پس از آن، همکاران ما به آدرس شما آمده و AIO را با دقت، عیب یابی می کنند.

سپس اقدامات لازم برای تعمیر کامپیوتر چندکاره اچ پی، اعم از تعمیر یا تعویض قطعات و یا اصلاحات نرم افزاری را با بهترین کیفیت، انجام می دهند. در صورت نیاز، می توانید از سرویس پذیرش در محل استفاده کنید. به این معنی که کارشناس، دستگاه را به مرکز تعمیرات می برد تا آن را به شکل تخصصی تر عیب یابی و تعمیر کند. در نهایت آل این وان تعمیر شده و به شما تحویل داده می شود.

تعمیر آل این وان اچ پی در تهران

تعمیرات آل این وان  اچ پی در تهران، توسط شعب نمایندگی hp مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. شعبه های ستارخان، امیرآباد (اکسپرس) فرجام، پیروزی و ولیعصر، در خدمت شما هستند تا انواع کامپیوترهای چندکاره این برند را با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان، ترمیم کنند. در هر نقطه از تهران، غرب، شرق، شمال، جنوب یا مرکز، کافی است با یکی از شعب نمایندگی تعمیرات اچ پی تماس بگیرید تا همکاران ما اقدامات لازم را برای عیب یابی و ترمیم سیستم شما انجام دهند.

تعمیر کامپیوتر چندکاره اچ پی در کرج

اگر ساکن کرج هستید، تیم تعمیرات آل این وان اچ پی در کرج برای ترمیم مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه کنار شما هستند. نمایندگی اچ پی کرج، واقع در شاهین ویلا، به اقصی نقاط استان البرز شامل باغستان، هفت تیر، عظیمیه، رجایی شهر، مهرشهر، ماهدشت، محمدشهر، هشتگرد، اشتهارد، ملارد و … سرویس دهی می کند.

اگر AIO شما ایراد دارد یا آسیب دیده و نمی توانید مشکل را با اقداماتی همچون ریستارت و … برطرف کنید، لازم نیست به تهران مراجعه کنید؛ تعمیر آل این وان hp در کرج به شکل تخصصی و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا توسط تکنسین های مجرب و حرفه ای انجام می شود.

تعمیر آل این وان اچ پی در محل

خدمات تخصصی تعمیرات آل این وان اچ پی All in one hp

به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر آل این وان اچ پی می توان به اقداماتی مثل بازیابی اطلاعات، نصب برنامه ها، ویروس کشی، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، تعمیر هنگ کردن سیستم در حین اجرای برنامه ها، بروز رسانی و نصب سیستم عامل، رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و کرش کردن سیستم اشاره کرد.

البته تعمیر و تعویض هارد، تعمیرات تخصصی نمایشگر، رفع مشکلات تصویر، تعمیر و تعویض تاچ در مدل های لمسی، تعمیر و تعویض رم، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر اسپیکر، تعویض فن و … هم بخش دیگری از خدماتی هستند که مرکز تعمیرات آل این وان اچ پی به دارندگان مدل های مختلف این دستگاه ارائه می دهد.

این مقاله را از دست ندهید: چرا آل این وان اچ پی روشن نمی‌شود؟

تعمیر و تعویض هارد کامپیوتر چند کاره اچ پی

گاهی در روند تعمیرات آل این وان اچ پی، نیاز به ترمیم یا تعویض هارد است. خرابی های فیزیکی یا منطقی هارد دیسک، منجر به بروز مشکلاتی همچون کاهش سرعت سیستم، کندی اجرای برنامه ها، از بین رفتن اطلاعات یا محدود شدن دسترسی به آنها و کاهش سرعت انتقال اطلاعات و جابجایی فایل ها می شوند. یکپارچه سازی یا Defragment ، اصلاح سطح پلاتر، جراحی هارد، بازیابی اطلاعات و … روش های رایج برای تعمیر هارد کامپیوتر چند کاره هستند. اگر آسیب دیدگی هارد دیسک به اندازه ای باشد که نتوان آن را ترمیم کرد، تعمیرکار سراغ اقدام بعدی، یعنی تعویض هارد آل این وان اچ پی می رود.

تعمیر مادربرد AIO اچ پی

یکی از مراحل تعمیر آل این وان اچ پی، تعمیر مادربرد است. اگر برد اصلی درست کار نکند، بخش های مختلف سیستم دچار مشکل می شوند. کار نکردن سیستم و شنیده شدن صدای هارد، نشانه های اصلی خرابی مادربرد هستند و تداوم این علائم، ممکن است عملکرد کلی AIO را به شدت مختل کند. در بیشتر موارد، امکان تعمیر مادربرد AIO اچ پی و دیگر برندها وجود دارد. با این حال اگر این قطعه قابل ترمیم نباشد، همکاران ما تنها از نمونه اورجینال برای تعویض کردن آن استفاده می کنند.

تعمیر نمایشگر آل این وان اچ پی

اگر صفحه نمایش کامپیوتر چند کاره آسیب دیده و یا ایرادی داشته باشد، مشکلاتی همچون برفکی شدن، شطرنجی شدن و سایه دار شدن تصویر ایجاد می شود؛ البته در صورتی که کارت گرافیک سالم باشد. چشمک زدن مانیتور، افتادن یک خط عمودی یا افقی در صفحه، وجود نقاط سیاه یا رنگی در تصویر (پیکسل سوختگی)، وجود پرش در تصویر و چنین مواردی هم ممکن است ناشی از خرابی مانیتور باشند.

در این شرایط، با تعمیر نمایشگر آل این وان اچ پی، می توان مشکلات را حل کرد. البته اگر صفحه نمایش شکسته باشد، قابل ترمیم نیست. در این صورت تیم تعمیرات آل این وان اچ پی، یک ال سی دی اورجینال را جایگزین نمایشگر آسیب دیده می کنند. البته این کار هزینه بالایی دارد.

پاسخگویی به برخی از پرسش‌های رایج آل این وان اچ پی

دلیل کم‌نوری آل این وان اچ پی چیست؟

به دو دلیل ممکن است آل این وان اچ پی شما کم‌نور باشد: ۱٫ خرابی های‌ولتاژ سیستم و ۲٫ خرابی لامپ LCD . برای اطمینان از دلیل کم‌نوری دستگاه و عیب‌یابی صحیح می‌بایست دستگاه توسط کارشناسان مرکز تعمیرات آل این وان اچ پی مورد بررسی و معاینه قرار گیرد.

علت کار نکردن وایرلس آل این وان اچ پی چیست؟

اختلال در عملکرد وایرلس آل این وان اچ پی ممکن است به دلایل متعددی اتفاق بیفتاد که برخی از آن‌ها عبارتند از: خاموش بودن کلید وایرلس، نصب نبودن درایور وایرلس آل این وان اچ پی، وجود برخی از مشکلات سخت افزاری، خرابی کارت وایرلس و … جهت اِعمال تعمیرات  بر روی دستگاه و عیب‌یابی صحیح می‌بایست دستگاه توسط کارشناسان مرکز تعمیرات آل این وان اچ پی مورد بررسی و معاینه قرار گیرد.

جهت تمیز کردن صفحه نمایش آل این وان اچ پی توجه به چه نکاتی ضروری است؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در محافظت از صفحه نمایش آل این وان اچ پی ضروری است، استفاده از دستمال مناسب جهت تمیز کردن صفحه نمایش است. استفاده از دستمال‌های نامناسب در حین تمیزی دستگاه، سبب خش‌دار شدن صفحه نمایش شده و ممکن است به مرور زمان صفحه نمایش آل این وان اچ پی ‌را دچار آسیب جدی کند. در هنگام تمیز کردن صفحه نمایش آل این وان اچ پی ‌به موارد ذیل توجه کنید:

  • استفاده از دستمال‌های میکروفایبر
  • استفاده از پارچه‌های نخی بدون پرز
  • عدم استفاده از دستمال‌های کاغذی و سایر دستمال‌هایی که سبب خط افتادگی بر روی سیستم می‌شوند.
  • مایع شوینده را به صورت مستقیم، روی صفحه نمایش اسپری نکنید.
چرا بایوس آل این وان اچ پی را نباید آپدیت کرد؟

اگرچه با آپدیت بایوسِ دستگاه ممکن است تغییرات اندکی نظیر تغییرات نامشخص سخت‌افزاری صورت بگیرد لیکن با این کار ما تغییری در افزایش لایه‌های امنیتی یا بهبود عملکرد سیستم، مشاهده نخواهیم کرد. بنابراین اگر کامپیوتر شما مشکلی ندارد نیازی به آپدیت بایوس نیست. (گاه مشاهده شده که خودِ عملیات آپدیت‌ بایوس مشکلی را برای دستگاه به‌وجود آورده است.) در هرحال اگر آپدیت بایوس پس از بررسی‌های تخصصی امری واجب قلمداد گردد توصیه می‌شود که برای این‌کار به متخصصان این حوزه مراجعه کنید زیرا این کار کاملا ًتخصصی بوده و نیاز به فایل آپدیت بایوس دارد که با سخت افزار سیستم آل این وان اچ پی سازگار باشد.

  • استفاده از دستمال‌های میکروفایبر
  • استفاده از پارچه‌های نخی بدون پرز
  • عدم استفاده از دستمال‌های کاغذی و سایر دستمال‌هایی که سبب خط افتادگی بر روی سیستم می‌شوند.
  • مایع شوینده را به صورت مستقیم، روی صفحه نمایش اسپری نکنید.
چگونه از باتری آل این وان اچ پی محافظت کنیم؟

باتری آل این وان اچ پی نیز مانند دیگر دستگاه‌های الکترونیک ممکن است در بلند مدت دچار آسیب شده و دیگر شارژدهی اولیه را نداشته باشد. در این رابطه نکاتی جهت مراقبت از باتری وجود دارد که با‌ید به آن‌ها توجه کنید: نخست آن‌که در صورتی که به مدت طولانی از باطری استفاده نمی‌کنید، آن را چهل درصد شارژ کرده و سپس در جای خنک قرار دهید. به‌عنوان مثال می‌توانید، آن را در دمای بین صفر تا ده درجۀ فریزر قرار دهید. به این ترتیب سلول‌های فاسد شدۀ لیتیومی مجدداً احیا خواهند شد.

تعمیر آل این وان

آل این وان‌ها در واقع کامپیوترهایی شبیه به لپ تاپ اما با صفحه نمایش بزرگتر هستند. صفحه نمایش مدل‌های پایه آل این وان  ۱۹ اینچ است اما این دستگاه‌ها با مانیتورهای بالاتر نیز طراحی و عرضه می‌گردند. در صورتی که شما به دلیل کاربری‌ خاص خود، در جستجوی رایانه‌ای با مانیتور بزرگ هستید، آل این وان گزینه مناسبی است زیرا در مقایسه با لپ‌تاپ‌های عادی مانیتور بزرگ‌تری دارد. (بالاترین ابعادی که در ساخت لپ‌تاپ ها مورد استفاده قرار گرفته است ۱۷ اینچ است). برجسته‌ترین ویژگی رایانه‌های All in One تعبیه گشتن لوازم جانبی آن نظیر وب‌کم، اسپیکر و… در درون بدنه آن‌ها‌ است.

در این دستگاه‌ها ماوس و کیبورد، به همراه دستگاه و از نوع بی‌سیم است و از همین ‌روست که از تراکم سیم و کابل در زمان استفاده از آن‌ها خبری نیست.  وجود چنین ویژگی‌هایی در آل این وان‌ها سبب گشته که این دستگاه‌ها برای محیط‌های عمومی و اداری نظیر مراکز آموزشی، ادارات، بانک ها، رستوران ها و… بسیار مناسب گردند. علاوه بر این آل این وان می تواند انتخاب مناسبی برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای باشد که به فضای کاربری بالایی نیاز دارند.

مدیریت مرکز تعمیرات آل این وان اچ پی کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز را به دلیل اطمینان از سطح تسط و مهارت کارشناسان و مهندسان خویش گارانتی و ضمانت نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که تا زمان حصول نتیجه رضایت‌بخش در کنار شما خواهد بود. . کارشناسان حاضر در مجموعه تعمیرات آل این وان اچ پی به دلیل برخورداری از دانش فنی مربوطه و حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر قادر به رفع هرگونه اشکال نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در آل این وان اچ پی می‌باشند. جهت تعمیر آل این وان اچ پی (all in one hp) کافی است تا با حضور در این مرکز، اشکال ایجاد شده را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

کارشناسان حاضر در این مرکز پس از بررسی‌های تخصصی و عیب‌یابی صحیح -که یکی از اصلی‌ترین مراحل پیش از تعمیر است- نسبت به تعمیر و یا ترمیم دستگاه اقدام می‌نمایند. عیب‌یابی صحیح همانگونه که ذکر شد یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین مراحل پیش از تعمیر است و سبب می‌گردد تا از اقدامات اشتباه و تعمیرات غیرضروری –که گاه زمینه‌ساز خرابی بیش از پیش دستگاه می‌گردد-  پیشگیری گردد. جهت بهره‌مندی از بهترین خدمات تعمیر آل این وان اچ پی دستگاه خود را به مرکز معتبر و مجاز تعمیر آل این وان اچ پی (all in one hp) بسپارید.

خدمات تخصصی نمایندگی اچ پی: تعویض کیبورد آل این وان اچ پی

نمایندگی رسمی اچ پی

نمایندگی رسمی اچ پی ، سال ها است که فروش، تعمیر و ارائه خدمات پس از فروش محصولات این شرکت را در صدر فعالیت های خود قرار داده است. کارکنان این نمایندگی، از تخصص و تجربه بالایی در حیطه کاری خود برخوردار بوده و با تعهد و دلسوزی مثال زدنی، به ارائه خدمات به کاربران پرداخته اند. یکی از خدمات ویژه نمایندگی hp، ارائه مشاوره فروش محصولات است که توسط کارشناسان مجرب فروش به متقاضیان و خریداران ارائه می گردد.

با دریافت این مشاوره ها، شما می توانید با آگاهی بیشتر، بهترین محصول را برای خود انتخاب و خریداری نمایید. برای تعمیر محصولات اچ پی خود نیز می توانید به این نمایندگی مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید