اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ Hp

تعمیر لپ تاپ hp در این مرکز به دست گروهی از زبده‌ترین و مسلط‌ترین کارشناسان تعمیر لپ تاپ hp انجام می‌پذیرد. کارشناسان حاضر در نمایندگی hp به دلیل برخورداری از سال‌ها سابقه در امر تعمیرات لپ ‌تاپ به ویژه لپ تاپ hp قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی هستند که ممکن است به هر دلیل در این دستگاه‌ها به وجود آیند. کارشناسان تعمیر لپ تاپ hp به‌روزترین تجهیزات و ابزارآلات تعمیر را به کار گرفته‌اند تا قادر به ارائه‌ی بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیر لپ تاپ گردند.تعمیر لپ تاپ hp به دلیل ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ پیچیدۀ این محصول و نیز با توجه به مدل‌های متفاوت موجود در بازار، یک کار تخصصی است.

بنابراین توصیه می‌گردد که از تعمیر هر یک از انواع لپ تاپ hp به شکلی خودسرانه و یا در مراکز غیرمجازی که تخصص این کار را ندارند به شدت خودداری نمایید. مرکز تعمیر لپ تاپ hp، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در لپ‌تاپ خود را تعمیر و رفع نمایید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشید. مدیریت مرکز تعمیر لپ تاپ hp تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده تا شما هموطنان گرامی از بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیر لپ تاپ hp بهره‌مند گردید.

تعمیر لپ تاپ Hp در محل

تعمیر لپ تاپ hp در محل

تعمیر لپ تاپ اچ پی در محل، به شما این امکان را می دهد که بدون مراجعه حضوری به تعمیرگاه، مشکلات این دستگاه را برطرف کنید. پس از ثبت سفارش تعمیر لپ تاپ در سایت نمایندگی اچ پی یا برقراری تماس با این مرکز، کارشناس به آدرس شما آمده و لپ تاپ را تحویل می گیرد. سپس لپ تاپ به تعمیرگاه منتقل شده و زیر نظر تعمیرکاران مجرب، عیب یابی می گردد. سپس با توجه به نوع و شدت خرابی قطعات، اجزای معیوب ترمیم شده و یا تعویض می شوند. تعمیرات لپ تاپ HP در محل، هم دقت و کیفیت خدمات را افزایش داده و هم میزان آسیب دیدگی دستگاه در حین جابجایی، خطر سرقت و مخاطرات مشابه را به حداقل می رساند.

تعمیر لپ تاپ اچ پی در تهران

جهت تعمیر لپ تاپ اچ پی در تهران، می توانید به یکی از شعب ستارخان، امیرآباد، ولیعصر، سعادت آباد، فرجام، پیروزی و … مراجعه کنید. این شعب، تعمیرات لپ تاپ اچ پی در غرب، شرق، جنوب، شمال و مرکز تهران را به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت انجام می دهند. قطعات یدکی، همگی اورجینال هستند و همکاران ما تلاش می کنند که شما بتوانید بدون ایراد، از لپ تاپ خود استفاده کنید.

تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج

نمایندگی اچ پی در کرج، جهت تعمیرات انواع مدل های لپ تاپ این برند در کنار شماست. در هریک از مناطق هشتگرد، نظرآباد، ماهدشت، محمدشهر، صفادشت، مهرشهر، گوهردشت، گلشهر، عظیمیه، هفت تیر، ملارد، فردیس، اندیشه و … می توانید لپ تاپ خود را به مرکز تعمیرات لپ تاپ اچ پی در کرج ارسال کنید تا به حرفه ای ترین شکل، عیب یابی و تعمیر شود. همچنین در صورت نیاز، می توانید به صورت حضوری به نمایندگی تعمیر لپ تاپ hp در کرج واقع در شاهین ویلا مراجعه نمایید.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی

نمایندگی تعمیر لپ تاپ hp

نمایندگی تعمیر لپ تاپ hp یک نمایندگی اختصاصی در حوزه لپ تاپ اچ پی است. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ اچ پی در این نمایندگی معتبر و مطمئن، ریشه یابی و برطرف می شود. این نمایندگی واحد های تعمیراتی خود را به صورت مجزا و مستقل راه اندازی کرده است. در هر واحد ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته در اختیار تعمیرکاران و تکنسین ها قرار داده است. تعمیرکاران و کارشناسان نمایندگی تعمیر لپ تاپ hp در حوزه کاری خود سال ها تجربه موفق و درخشان دارند.

ساختار درونی انواع لپ تاپ های اچ پی را به خوبی می شناسند و می توانند با انجام عیب یابی های دقیق و موشکافانه، مسیر تعمیر و ترمیم را انتخاب و اجرا کنند. این نمایندگی معتبر به آرشیوی مجهز از لوازم جانبی نیز دسترسی دارد. به این ترتیب عملیات تعویض را نیز با کیفیت بالا انجام می دهد. تمام خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ hp همراه با تضمین های معتبر کیفیت است.

تعمیر لپ تاپ hp در محل

خدمات تعمیر لپ تاپ اچ پی

تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ اچ پی

شارژ نشدن و روشن نشدن لپ تاپ و حتی در برخی موارد داغ شدن و هنگ کردن این دستگاه، می تواند نشان دهنده خرابی باتری باشد. در صورت خرابی باتری، باید آن را به سرعت تعمیر یا تعویض کرد. چون تداوم ایرادات این قطعه می تواند دیگر قطعات و اجزاء دستگاه را نیز در معرض خطر قرار دهد.

البته معمولا امکان تعمیر باتری لپ تاپ اچ پی و یا هر برند دیگری وجود ندارد و بهتر است که این قطعه تعویض شود. در این صورت حتما باید از باتری اصل استفاده شود تا عملکرد لپ تاپ یا نوت بوک مورد نظر به حالت عادی باز گردد. تیم تعمیرات لپ تاپ hp پس از عیب یابی دقیق دستگاه و تست باتری، تصمیم به ترمیم یا تعویض این قطعه می گیرند.

تعمیر فن لپ تاپ hp

فن قطعه بسیار مهمی در لپ تاپ است که اگر درست کار نکند، منجر به افزایش دمای دستگاه شده و قطعاتی همچون مادربرد، پردازنده، هارد و … در معرض خطر قرار می دهد. صدا دادن فن، گیر کردن مواد خارجی بین پره ها و از کار افتادن این قطعه، بخشی از مشکلاتی هستند که تعمیر فن لپ تاپ را ضروری می کنند.

اگر فن درست کار نکند، لپ تاپ خنک نمی شود و حرارت بالا به قطعات آن آسیب می رساند. اگر پره ها شکسته باشند، فرایند تعمیر فن لپ تاپ اچ پی مشکل تر شده و هزینه بیشتری هم خواهد داشت. تکنسین های مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ hp تلاش می کنند که فن را تا حد امکان ترمیم کنند. اما در صورت نیاز به تعویض این قطعه، تنها از نمونه اورجینال استفاده می کنند.

تعویض ال سی دی لپ تاپ hp

تعویض ال سی دی لپ تاپ hp نیز در لیست خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ hp گنجانده شده است. ال سی دی لپ تاپ اچ پی یکی از بخش های سخت افزاری این دستگاه است. با خرابی ال سی دی راه ورودی به دستگاه مسدود می شود. حتی با وجود سالم بودن تمام قطعات دیگر و نبود هیچ گونه مشکل نرم افزاری، اگر ال سی دی خراب باشد، تصویر ندهد، تصویر سالم ندهد یا هر مشکل دیگری داشته باشد، امکان دسترسی به هیچ یک از داده ها در لپ تاپ اچ پی وجود ندارد. برای تعمیر این بخش از لپ تاپ اچ پی ابتدا باید تست های مختلفی از ال سی دی انجام شود تا پس از عیب یابی دقیق برای تعمیر درست تصمیم گرفته شود.

تعمیر مادربرد لپ تاپ اچ پی

تعمیر مادربرد لپ تاپ hp یکی دیگر از خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ hp است. مادربرد لپ تاپ اصلی ترین بخش لپ تاپ است که وظیفه کنترل کردن پردازشگر مرکزی و ارتباط دادن آن با اجزای دیگر را بر عهده دارد. اگر دچار مشکل شود لپ تاپ قادر به کار کردن نیست. مادربرد تعداد و انواع پورت‌های ورودی و خروجی لپ تاپ را تعیین می‌کند و در حكم ستون فقرات لپ تاپ اچ پی است.

جریان کشیدگی، قطعه سوختگی، قطعه پریدگی، ترکیدگی ، نشت و تغییر حالت خازن، سوختگی SLOT های حافظه، ایرادات صوتی، ایرادات شیارهای گسترش گرافیک، ایرادات شیارهای گسترش PCI و مسائلی از این دست باعث ایجاد خرابی در مادربرد لپ تاپ می شود. برای تعمیر مادربرد لپ تاپ hp باید از متخصصان با تجربه این حوزه کمک بگیرید.

تعمیر تاچ پد لپ تاپ hp

یکی از مهم‌ترین اجزای یک لپ تاپ، تاچ پد آن است چراکه جایگزینی برای ماوس در لپ تاپ می‌باشد. گاهی اوقات این قطعه از لپ تاپ به دلایل متعددی از کار می‌افتد اما جای نگرانی نیست چراکه اکثر اوقات مشکلات نرم‌افزاری مانند: ویروسی شدن لپ تاپ و نصب بدافزار موجب از کار افتادن تاچ پد لپ تاپ می‌شوند؛ حتی برخی مواقع نیز بهم ریختگی تنظیمات لپ تاپ موجب از کار افتادن تاچ پد آن می‌شود.

درصورتی که اختلالات نرم‌افزاری موجب از کار افتادن تاچ پد لپ تاپ شده باشند به راحتی می‌توان با برطرف کردن آن‌ها، مشکل تاچ پد را حل کرد و دوباره مانند روز اول از آن استفاده کرد؛ البته درصورتی که وارد شدن ضربه به تاچ پد موجب شکستگی یا ایجاد خط و خش بر روی آن شده باشد، باید آن را تعویض کرد. درصورت بروز هرگونه مشکلی برای تاچ پد لپ تاپ خود می‌توانید به نمایندگی لپ تاپ اچ پی مراجعه کنید، تکنسین‌های نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی با عیب‌یابی دقیق تاچ پد لپ تاپ، خدمات تعمیر یا تعویض آن را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه می‌دهند.

این مقاله را از دست ندهید: دلیل ضبط نشدن صدا در لپ تاپ چیست؟

تعمیر دی وی دی پلیر لپ تاپ hp

یکی از اشکالات مشاهده شده در لپ تاپ های امروزی خرابی دی وی دی پلیر است. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با رفع این اشکال و سایر خدمات مرتبط با تعمیر لپ تاپ hp با حضور در نمایندگی اچ پی و نیز از طریق سرویس تعمیر در محل لپ تاپ قابل دریافت است. تعمیر درایو لپ تاپ به دلیل نیاز به باز کردن قاب دستگاه و جداسازی آن از لپ تاپ، می‌بایست صرفاً توسط کارشناسانی انجام پذیرد که در این حوزه تخصص دارند. در روند تعمیر درایو لپ تاپ، قاب پشتی دستگاه باز شده و باتری آن خارج می‌شود.

در ادامه تمامی کابل‌هایی که ممکن است به نوعی در روند تعمیر درگیر شوند –نظیر کابل اسپیکر راست/ساب ووفر -، جدا شده و ارتباط آنها با دستگاه قطع می‌شود. پس از خارج کردن درایو، عملکرد این بخش از دستگاه بررسی شده و تعمیرات مورد نیاز بر روی آن پیاده می‌گردد. در صورتی که خرابی درایو لپ به اندازه‌ای باشد که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، درایو معیوب پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه با یک نمونه اورجینال تعویض می‌گردد.

تعمیرات لپ تاپ اچ پی

تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ اچ پی

اختلال نرم‌افزاری، ضربه، رطوبت و گرد و غبار همه از عواملی هستند که موجب از کار افتادن کیبورد لپ تاپ اچ پی می‌شوند. به گونه‌ای که با نصب یک نرم‌افزار ویروسی بر روی لپ تاپ، کیبورد این دستگاه به طور کامل از کار می‌افتد. البته در این حالت می‌توان با حذف نرم‌افزار موردنظر و ویروس‌کشی لپ تاپ، این مشکل را برطرف کرد. اما گاهی‌اوقات هم بروز اختلال در درایور کیبورد لپ تاپ و عدم بروزرسانی آن موجب کار نکردن کیبورد این دستگاه می‌شود که در این صورت نیز با نصب دوباره درایور کیبورد یا بروزرسانی آن می‌توان این مشکل را حل کرد.

جدا از این عوامل نرم‌افزاری که به سادگی برطرف می‌شوند، عوامل خیلی مهم‌تری مانند: ضربه‌خوردگی، آبخوردگی و ورود گرد و غبار به کیبورد لپ تاپ نیز موجب می‌شوند که این قطعه به تعمیر یا حتی تعویض نیاز داشته باشد. اگر با هر یک از این مشکلات نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری در کیبورد لپ تاپ خود مواجه شده‌اید، تنها کافیست که تعمیرات آن را به نمایندگی تعمیر لپ تاپ HP بسپارید.

پیشنهاد سایت: تعمیر لپ تاپ آب خورده

ارتقا لپ تاپ hp

ارتقا لپ تاپ hp  از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر لپ تاپ hp است. این کار باعث می شود که لپ تاپ با قدرت بیشتری کار کرده و حتی برخی مشکلات آن برطرف شوند، اما باید بررسی های دقیقی روی نمونه لپ تاپ کاربر انجام شود تا امکان یا عدم امکان ارتقا لپ تاپ تعیین شود. بسیاری از کاربران به جای تعویض لپ تاپ و خرید یک نمونه جدید، به فکر ارتقا دستگاه خود می افتند.

این مسیر، مسیری است که اماها و اگر های بسیاری در آن وجود دارد و تنها یک متخصص می تواند درباره عملیاتی بودن یا نبودن آن نظر دهد. گفتنی است ارتقا لپ تاپ در دو حوزه نرم افزاری و سخت افزاری انجام می شود. به دنبال این ارتقا کاربران می توانند شاهد افزایش سرعت پردازش لپ تاپ خود در هر دو بخش باشند. با این حال باید بررسی های لازم برای ارتقا لپ تاپ hp توسط نمایندگی تعمیر لپ تاپ hp انجام شود.

روند تعمیر لپ تاپ اچ پی hp

  1. در مرحله نخست پرسش‌هایی از صاحب دستگاه در زمینه عیوب و اشکالات ایجاد شده در دستگاه از سوی کارشناسان تعمیر لپ تاپ hp پرسیده می‌شود.
  2. پرسش‌هایی از صاحب دستگاه در زمینه علل احتمالی ایجاد کنندۀ خرابی و اختلال در دستگاه لپ تاپ اچ پی پرسیده می‌شود.
  3. لپ تاپ hp جهت عیب‌یابی و تشخیص اشکالات ایجاد شده در آن، مورد بررسی‌ و واکاوی قرار می‌گیرد. عیوب و اشکالات دستگاه پس از تشخیص توسط کارشناس با صاحب دستگاه در میان گذاشته می‌شود.
  4. اقداماتی که کارشناس جهت تعمیر دستگاه درنظر دارد با صاحب دستگاه درمیان گذاشته می‌شود تا در صورت تأیید و رضایت روند تعمیر آغاز گردد.
  5. در صورت نیاز به تعویض هر یک از بخش‌های دستگاه، از قطعات اورجینال و شرکتی موجود در آرشیو نمایندگی hp استفاده خواهد شد. (تعویض هر قطعه‌ی معیوب با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد گرفت).
  6. پس از اتمام تعمیر و تست دستگاه توسطِ کارشناسانِ دیگر حاضر در نمایندگی hp، با صاحب دستگاه جهت تحویل دستگاه تماس گرفته خواهد شد.
  7. با حضور صاحب دستگاه، لپ تاپ hp در محل تست شده تا از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل شود.

سوالات متداول کاربران لپ تاپ اچ پی

چرا لپ تاپ اچ پی بوت نمی‌شود؟

آیا لپ تاپ شما بالا نمی‌آید یا به اصطلاح بوت نمی‌شود؟ جدا از دلایل نرم‌افزاری که پشت این داستان هستند، خرابی هارد لپ تاپ یکی از مهم‌ترین عواملی است که موجب بوت نشدن لپ تاپ می‌شود. عوامل نرم‌افزاری که موجب بالا نیامدن لپ تاپ اچ پی می‌شوند شامل: ویروسی شدن لپ تاپ، نصب بازی‌های گرافیکی سنگین بر روی لپ تاپ و … می‌باشد.

منتهی اگر لپ تاپ دچار نوسان برق، آبخوردگی و ضربه شده باشد این خرابی هارد آن است که موجب شده لپ تاپ شما بالا نیاید. از آن جایی که هارد نگهدارنده تمامی اطلاعات شما بر روی لپ تاپ است، خرابی آن می‌تواند اطلاعات شما را به خطر بیاندازد. به همین دلیل بهتر است درصورت مشاهده علائم خرابی هارد لپ تاپ که یکی از آن‌ها بالا نیامدن لپ تاپ است، این دستگاه را جهت عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی به نمایندگی تعمیر لپ تاپ HP بسپارید.

چرا لپ تاپ اچ پی روشن نمی‌شود؟

ویروسی شدن لپ تاپ، خرابی شارژر لپ تاپ، خرابی باتری لپ تاپ، خرابی مین برد یا برد پاور لپ تاپ، همه از عواملی هستند که موجب روشن نشدن لپ تاپ اچ پی می‌شوند. البته گاهی‌اوقات لپ تاپ کاملاً سالم است و مشکل از صفحه نمایش آن است. منتهی کاربر به اشتباه فکر می‌کند که مشکل از لپ تاپ است.

اگر چراغ‌های کلیدهای Num Lock و Caps Lock بر روی کیبورد لپ تاپ روشن می‌شوند و صدای فن آن به خوبی شنیده می‌شود، می‌توان گفت که خود لپ تاپ سالم است و هیچ مشکلی ندارد و مشکل اصلی از صفحه نمایش آن است که به تعمیر نیاز دارد. از آن جایی که روشن نشدن لپ تاپ می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد، بهتر است درصورت بروز چنین مشکلی برای لپ تاپ خود، عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی تعمیر لپ تاپ HP بسپارید.

دلیل هنگ کردن لپ تاپ اچ پی چیست؟

اجرای چندین نرم‌افزار به صورت هم‌زمان بر روی لپ تاپ، نصب دو آنتی ویروس بر روی لپ تاپ، نصب بازی‌های سنگین گرافیکی بر روی لپ تاپ، عدم بروزرسانی ویندوز و درایورهای آن و ویروسی شدن لپ تاپ از عوامل نرم‌افزاری هستند که موجب هنگ کردن لپ تاپ اچ پی می‌شوند. منتهی یکسری عوامل جدی‌تر مانند: خرابی پردازنده و هارد لپ تاپ نیز وجود دارند که موجب می‌شوند این سیستم هنگ کند. نوسان برق، آبخوردگی و ضربه‌خوردگی لپ تاپ موجب خرابی پردازنده و هارد آن می‌شوند.
بنابراین اگر لپ تاپ شما دچار هر یک از این مشکلات شده است و اکنون به شدت هنگ می‌کند، بهتر است عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی تعمیر لپ تاپ HP واگذار کنید. تکنسین‌های این مرکز با تجربه بالایی که در این زمینه دارند به عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی لپ تاپ شما می‌پردازند و این دستگاه را مانند روز اول بدون هیچ مشکلی در اختیار شما قرار می‌دهند.

دلیل داغ شدن لپ تاپ اچ پی چیست؟

مشکل داغ شدن لپ تاپ اچ پی اغلب به دلیل خرابی فن، وجود ویروس، ایراد در پردازنده یا خرابی کارت گرافیک است. تعمیر لپ تاپ با مشکل بالا رفتن بیش از حد دما نیاز به ویروس کشی و تعمیر یا تعویض قطعات ذکر شده دارد.

دیگر خدمات ارائه شده در تعمیر لپ تاپ hp

  • تعمیر مادربرد لپ‌تاپ hp
  • تعمیر مادربرد لپ تاپ hp
  • تعمیرات تخصصی شارژر hp
  • تعمیرات و بازیابی باتری لپ تاپ hp
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض  LCD و LED
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ تاپ (مکانیکی و الکترونیکی)  …
  • تعمیر و بازیابی سیلندر، برد، رفع بدسکتور، بازیابی لطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک اچ پی
  • تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه 
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ‌ تاپ hp
  • رفع مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی و …
  • تعمیر، بازسازی و ترمیم بسیاری عیوب دیگر در واحد تعمیر لپ تاپ hp
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ی مدارهای الکترونیکی مادربرد، کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • تعمیر لپ‌تاپ hp در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض  چیپ گرافیگ لپ تاپ
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی لپ تاپ hp
  • تعویض انواع چیپ، رفع مشکلات مدار صدا  و مدار LAN،  رفع مشکلات مدار  RTC و  مدار  CLOCK
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک لپ تاپ hp
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ‌تاپ
  • تعمیرات تخصصی آداپتور لپ تاپ hp
  • تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد hp
  • نصب نرم‌افزارهای متناسب با لپ تاپ hp
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث لپ تاپ hp
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ تاپ hp
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی hp
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد در لپ تاپ اچ پی
  • بررسی و کنترل کلیه‌ی اتصالات، فن‌ها، درایوهای نوری، منبع تغذیه و کابل‌های اتصال لپ تاپ hp
  • تعمیر و ترمیم  شکستگی در ناحیه‌ی لولا و قاب و نیز تعویض قاب لپ تاپ hp
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در صورت امکان در لپ تاپ hp
  • رفع مشکلات مدار POWERING ، رفع مشکلات  مدار PWM و مدار تأمین کننده ولتاژ  سی‌پی‌یو
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ‌تاپ hp و نیز گشایش قفل لپ تاپ hp یا به اصطلاح برداشتن پسورد
  • بررسی همه جانبه‌ی LCD و LED به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف های ولتاژ و …
  • بررسی همه جانبه‌ و کامل قطعات الکترونیکی لپ تاپ hp و در صورت لزوم تعویض آنها (مقاومت ها / خازن ها / دیود ها / ترانزیستورها / فت‌ها و … )