اشتراک گذاری

کامپیوتر شگفتی ساز اچ پی

کامپیوتر شگفتی ساز اچ پی روانه ی بازار شد

Z2 MINI که یک کامپیوتر کوچک شخصی و از محصولات اعجاب برانگیز اچ پی است . به گفته ی اچ پی این کامپیوتر با کاهش اندازه ی برابر با ۲٫۳ اینچ ۹۰% کوچکتر از مدل های قبلی می باشد ولی به هیچ عنوان ضعیف تر نیست بلکه عملکرد بهتری نیز خواهد داشت. طبق نظریات ارائه شده  این محصول با توجه به نوع ساخت و طراحی می تواند دو برابر قدرت بیشتر و همینطور عملکرد بهتری را نسبت به دیگر کامپیوترهای شخصی کوچک در بازار ارائه دهد و این موضوع می تواند شگفتی ساز شود و جالب است که بدانید این دستگاه می تواند همزمان ۶ نمایشگر ( مانیتور ) را پوشش دهد. مدل Z2 MINI به لطف سیستم خنک کننده ی سفارشی توانسته از دیگر مدل های هم رده ی خود بسیار کم صداتر باشد یعنی حدود ۶۳%. مطمئنا تولید صدای کمتر به مذاق مشتری ها خوش خواهد آمد.

کامپیوتر شگفتی ساز اچ پی

مشخصات کامپیوتر شگفتی ساز اچ پی

به طور حتم کاربران اچ پی مایل هستند تا با مشخصات این گامپیوتر شگفتی ساز آشنا شوند. با مطالعه این بخش اطلاعات کافی در ارتباط با ویژگی های Z2 MINI آشنا خواهید شد. Z2 MINI دارای رم ۳۲ گیگ DDR4 و درایو HP Z Turbo همرا با M.2 SSD می باشد که توان خواندن ۱ گیگ در ثانیه از ویژگی های آن به حساب می آید و همچنین تا ۱٫۵ ترا می تواند حافظه برای ذخیره ی اطلاعات داشته باشد. شما می توانید با توجه به بودجه ی خود مدل ها مختلفی را از قبیل Intel Core i5، i7  و یا i3 خریداری کنید که هرکدام پردازنده هایی متفاوت از نظر قدرت به حساب می آیند.

اگر قصد خرید کامپیوتر اچ پی را دارید و می توانید بیشنر هزینه کنید.  مدل Xeon E3-1200v5 را پیشنهاد می کنیم که از مدل های قدرتنمد و مناسب برای کارهای سنگین می باشند. انتخاب دیگری نیز وجود دارد و آن خرید مدلی است که از انویدیا M620 Quadro GPU همراه با ۲ گیگابایت رم تشکیل شده است که مناسب برای کاربران حرفه ای و یا افرادی می باشد که از برنامه های مانند اتوکد و یا ۳D مکس استفاده می کنند.

نقاط ضعف کامپیوتر Z2 MINI

در هنگام انتخاب کامپیوتر آشنایی با نقاط ضعف و قوت آن شما را در جهت انتخابی درست و هوشمندانه یاری خواهد نمود . Z2 MINI دارای نقاط ضعف نیز می باشد. بطور مثال با این که در این محصول شاهد درگاه USB-C هستیم ولی جای خالی Thunderbolt 3 port حس می شود و همینطور محدود بودن گزینه های انتخابی برای درایو می تواند کار را برای ادیتورهای ویدیو کمی سخت کند. باید به این نکته نیز اشاره کرد که این محصول از ۶ اسلات برای نمایش دادن محتویات خود بهره می برد ولی جای خالی HDMI حس می شود.

کامپیوتر Z2-MINI-HP

قیمت کامپیوتر شگفتی ساز اچ پی Z2 MINI

در مورد قیمت کامپیوتر شگفتی ساز اچ پی Z2 MINI  باید گفت :  اگر به دنبال کامپیوتری شخصی کوچک ولی قدرتمندی هستید این محصول می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. در رابطه با قیمت این محصول نیز می توان گفت که با پرداخت ۶۹۹$ می توانید مدل i3 را خریداری کنید.به گفته ی کمپانی hp   این محصول تا ماه دسامبر وارد بازار خواهد شد . این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که همزمان با عرضه ی این محصول به بازار اطلاعات بیشتر و کامل ترین را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

واحدهای تعمیرات اچ پی

نمایندگی اچ پی خدمات خود را در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می دهند. در هر یک از این واحدها تجهیزات وامکانات مورد نیاز جهت تعمیرات اچ پی فراهم گشته است . همچنین تعمیرکاران و متخصصین ارشد جهت تعمیر هر یک از محصولات اچ پی به همکاری فراخوانده شده اند. نمایندگی hp  این امکان را فراهم نموده است که ، کادر فنی در دوره های تخصصی که در داخل یا خارج از مرکز برگزار می گردد شرکت نمایند. شرکت در این دوره ها جهت به روز رسانی اطلاعات کادر فنی نمایندگی اچ پی بوده و تعمیرات hp  مطابق آخرین متد در این مرکز انجام خواهد گرفت .

مقالات اچ پی

در این قسمت می توانید آخرین مقالات اچ پی را مطالعه نمایید. مطالعه ی مقالات برای کاربران عمومی و تخصصی مفید خواهد بود ، جهت مطالعه ی هر مقاله روی لینک آن کلیدکرده وارد صفحه ی مورد نظر شوید .